BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 21, 2010

NaK g InDoNeSia..

uhuhu.. berbayang2 dah suasana di Indonesia.. Nak g Indonesia ni.. Tapi xtau la bile.. Erm.. Dalam mimpi je kot.. Hehe..

Acah je sbnrnya.. Bukan nak g betul2 pun.. Byk sgt seruan ha suruh Sue ke Indonesia.. Kalau ada sponsor xpe la jugak..

1 - k' doakan nur dapatkan jodoh yg bnr nur cinta & mencintai nur pula! ayo ah,kapan neh! katanya maw honeymoon d indonesia - ayo donk klo dah siap jgn d tunda2 y? Kan nikah itu ibadah..
:- From Kak Lulu

2 - Akak..bila masa nk ke indonesia ne?
Boleh pu2t bawa bejalan2 d indonesia
Ke mana pun akak nak..
Pu2t antar kan..

:- From Puput

Msg pertama ~ Sue belum kawen tp kakak tu mintak ke sana untuk honeymoon.. Suruh cepat2 kawen pulak tu.. Hehe.. Alahai!! Umurku tersangat la muda utk pk sume tu.. Nak2 skrg ni baru je 'berpisah' dgn seseorg.. Hehe..
p/s : berpisah yg membawa mksd yg mendalam..sapa paham mksd tu,dia terer.. :D
Tapi mmg teringin pun nak pegi sana.. Nak jumpa kak Lulu yg sgt2 baik tu & puterinya yg comel..

Msg kedua ~ macam syok abes je kalo ada org nak bawa jalan2..huhu..

Tapi ni mungkin harapan tinggal harapan je la.. Berangan aje la..huhu.. Mudah2an suatu hari nanti.. Amin :D

4 comments:

TiNie said...

aiseh.. madam sue nak gi indo.. best woo.. nnt kim salam kat org sana eh. hehe..
dgn sape berpisah? hee..
~sibuk jer nak tau dok~

Musafir Kasih said...

erm..insyaallah klo madam sampai sana deh..
tp ntah smpai ntahkan tidak..hehe..

erm..nak tau eh?
hehe..
ne blh gtau..

abid abdi said...

g indon tak ajak... huhuh

Musafir Kasih said...

xg pun..
cemana nak ajak ^_^